به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حشمت الله صمیمیدوست در نشست ستاد تنظیم بازار استان، افزود: باید واحدهای صنفی نیز بروز شده و در زمینه خدمات آموزش، تعامل مناسبی با فنی و حرفهای شکل گیرد.
وی با بیان اینکه در سطح بازار شکایتهایی که توسط شهروندان ارائه می شود باید به شکل مطلوبی پوشش پاسخگویی داشته باشد، اظهارکرد: در برخی موارد نظرات کارشناسی که از اتحادیهها خواسته می شود، مطلوب نیست و یا پروسه پاسخ طولانی می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همچنین باید گزارشاتی که توسط بازرسان اعمال می شود، بر اساس واقعیت لحاظ شود.
صمیمیدوست با تاکید بر پاسخگویی به شکایات مردمی، تصریح کرد: باید تلفنهای ستادهای خبری سازمان صمت و سایر بخشهای نظارتی بر بازار فعالتر شود و پیگیری منظم شکایات مردمی را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید دست به دست هم دهیم و بازار باثباتی داشته باشیم، ادامه داد: رصد و نظارت نیز توسط ما انجام خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند کنترل بازار، بیان کرد: رصد بازار توسط استاندار نیز انجام می شود و بازدیدهای سرزده به اصناف داشتیم.
نظر شما